20 Eylül 2013 Cuma

Hamileliğimin ikinci 3 ayı,2. trimester

İlk 3 ay su gibi geçti.

Sevindik,sevdiklerimize duyurduk derken zamanın nasıl geçtiğini anlamadık.Zaten geçen zamanı upuzunmuş gibi düşünmemi sağlayan bir olumsuzlukta yaşamadım.Ama ikinci trimestere geçince farkettim ki aslında yaşamışım.

Neler mi yaşamışım?

Sürekli yorgun hissetmişim.
Hep uyumuşum.
Kusmalara sebep vermesede aslında bir miktar bulantım olmuş.Yemek yemiyor olmam sanırım ondanmış.Ama hep büyük bulantılardan korkan ben tamamen geçince aaaaa aslında bulantım varmış diye düşündüm.Anlayamadan geçirdim.

İkinci trimesterle beraber her geçen gün çok daha iyi hissetmeye başladım kendimi.Bir enerji patlaması,sevinç ve mutluluğunda eklendiği aşırı eğlenceli ve sağlıklı bir zamana geçtim.

Çok rahat geçti.Fiziksel olarak yorgunluk ve hastalık hali bitti.
Kısaca 2. TRİMESTER HAMİLELİĞİN SULTANLIK DÖNEMİYMİŞ.

Sürekli gezdim,yürüdüm,ayakta kaldım.Tabiki oğlumun emniyeti için dikkat ettim ama hamileliği bir hastalığa da çevirmedim.Ben ikinci üç aylık dönemimde oğlumun keyfini çıkardım.

Hiç olmusuzluk olmadı mı? Oldu elbette.Yazın sıcağından çıldırdığım zamanlar oldu.Boynumun altı,enselerim,saç diplerim sıcaktan kan ter içinde kaldı.Böyle de olunca zor zamanlar geçirdim.Yine bu dönemin en sıkıntılı kısmı,hamilelik şekerinin ölçülmesiydi.50 mg glikoz yüklemesinde biraz şeker yüksek çıktı :) Doktorum 10 günlük bir diyet sonrasında tekrar bir tes istedi.Bu kez 100 mg.İlk testi kolay atlatmıştım ama ikinci testte biraz zorlandım.Sonuç olarak 2. saat değerim bir miktar yüksek çıktı.Sonrasında evde şeker testi yapmaya başladım.Ama bu olumsuzluklar beni ne gezmekten alıkoydu ne de mutluluğumdan.Biz sultanlığa devam ettik :)

Bu arada oğlumun cinsiyetini öğrendik,ona ciciler aldık,alışveriş her zaman süperdir :) ,ilk kıpırtılarını duymaya başladım,kıpırtılar artık tekmelere dönüştüğündeyse bu dönemin zirvesine ulaşmış oldum.


Taki 27-28. haftalara kadar böyle geldim.

Şimdi ne mi oldu? Asıl hamilelik başladı.Bu zamana kadar sultanlıktı bundan sonrası o kadar da kolay gözükmüyor.

Neler mi oluyor? Bir süre daha 3. trimesteri yaşayayım onuda yazacağım :)Önce test edip onaylamam lazım :)

Hamileliğimin birinci 3 ayı, 1. trimester yazısı buraya tıklayınız.

Hamileliğimin üçüncü 3 ayı,3. trimester yazısı buraya tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder